S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Kliknutím na tlačítko "OK" souhlasíte s použitím preferenčních, statistických i marketingových cookies pro nás i naše partnery. Funkční cookies jsou v rámci zachování funkčnosti webu používány po celou dobu procházení webem. Podrobné informace a nastavení ke cookies najdete zde.
Ok

E-mail: dialog@framorsus.cz


Úvod » NĚMČINA » Profesní jazyk » Menschen im Beruf: Telefontraining B1-B2 – cvičebnice telefonické komunikace


        

Menschen im Beruf: Telefontraining B1-B2 – cvičebnice telefonické komunikace

cvičebnice telefonické komunikace vč. audio-CD

skladem

 

 
Cvičebnice Menschen im Beruf: Telefontraining B1-B2 slouží k prohloubení komunikačních dovedností při telefonické komunikaci v němčině. Cvičebnice prohlubuje schopnost porozumění slyšenému textu a kvalitu mluveného projevu, upevňuje typickou slovní zásobu a komunikační prostředky. Pozornost je věnována také kulturním rozdílům (časy pro telefonování, tykání versus vykání atd.). Součástí titulu je také vložené audio-CD se všemi poslechovými texty, klíč k řešení a transkripce všech poslechových textů.

sleva 19%


Skladem: 10 ks
Dostupnost:
Skladem větší množstvíZákladní sortiment, skladem větší množství, zasílá se obratem.
Doba dodání Zboží Vám můžeme doručit již 04.10.2022 do 15:00.
Stačí, když zboží objednáte nejpozději do zítra do 22:00
Číslo produktu: 9783191515874
Výrobce: Hueber
Úroveň: B1-B2
Typ: cvičebnice
Jazyk: německý
Autoři titulu: A. Hering - M. Matussek
EAN kód: 9783191515874
Katalogová cena (cena před slevou): 450,62 Kč
Naše cena bez DPH : 331,82 Kč
Naše cena s DPH (10 %):
365,00 Kč
Hlídací pes:
Hlídací pes

do košíku:
  ks  

Popis produktu

Cvičebnice Menschen im Beruf: Telefontraining systematicky nacvičuje komunikativní dovednosti potřebné při telefonické komunikaci - tedy na porozumění poslechu a mluvený projev.
Koncepce titulu
  • Cvičebnice je koncipována jako doplněk k hlavní učebnici kurzu (např. Menschen). Není myšlena jako základní učebnice pro seznámení se s gramatickými pravidly.
  • Kniha obsahuje především komunikační prostředky a slovní zásobu.
  • Kniha obsahuje 15 kapitol zaměřených na obvyklé okruhy telefonické komunikace (zanechat vzkaz, informovat se, vyjádřit stížnost), ale také na obecné informace, zda je pro telefonickou komunikaci vhodnější tykání či vykání nebo které časy jsou pro telefonát vhodné a které nevhodné či společensky neakceptovatelné.
  • Vložené audio-CD obsahuje všechny nahrávky ke knize.
  • Kniha obsahuje velmi reálné situace a strukturovaně připravuje na komunikaci v těchto situacích.
  • Součástí titulu je také klíč k řešení a transkripce všech poslechových textů. Titul je tedy možné používat i k samostudiu.

V titulu naleznete např. lekce:
  • 1: Sich vorstellen
  • 2: Nach Namen fragen - Buchstabieralphabet
  • 3: Sich verbinden lassen - Telefonnummern
  • 4: Small Talk
  • 5: Zum Sprechen auffordern - Unterbrechen
  • 6: Nachfragen
  • 7: Gute und schlechte Anrufzeiten
  • 8: Einer Beschwerde zuvorkommen
  • 9: Aktiv zuhören
  • 10: Eine Beschwerde äußern
  • 11: Eine Beschwerde entgegenkommen
  • 12: Eine Nachricht hinterlassen
  • 13: Sich einigen - Probleme bei Vereinbarungen
  • 14: Du oder Sie? - Ausweichend antworten
  • 15: Termine - Reservierungen
PDF ukázky ke stažení
Stáhněte si zdarma vzorové strany / lekce tohoto titulu (převzato z www.hueber.de)
pdf-náhled pdf-náhled zvuková ukázka

Parametry

Výrobce: Hueber
Úroveň: B1-B2
Typ: cvičebnice
Doložka: ne
Jazyk: německý
Obsahuje také češtinu: ne
Počet stran: 88
Formát v mm: 280 x 210
Rok vydání: 2016
Vč. datového/zvukového nosiče: ano
Délka nahrávky v min.: n/a
Hmotnost v kg: 0,295
Autoři titulu: A. Hering - M. Matussek

Oblíbené

YzFjN2Zl
Hlídací pes
Watch DOG


Informovat na e-mail při změně:


       když cena klesne pod

        když produkt bude na skladě


Zadejte Váš e-mail: