S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Kliknutím na tlačítko "OK" souhlasíte s použitím preferenčních, statistických i marketingových cookies pro nás i naše partnery. Funkční cookies jsou v rámci zachování funkčnosti webu používány po celou dobu procházení webem. Podrobné informace a nastavení ke cookies najdete zde.

E-mail: dialog@framorsus.cz

Anketa

Který cizí jazyk považujete pro život nejdůležitejší?

Němčina 34% Ruština 20% Francouzština 20% Španělština 25%

» Jak vrátit zboží?
Jak vrátit zboží (odstoupení od smlouvy)
Formulář pro odstoupení od smlouvy ke stažení zde
Kdo zboží může vrátit?
V případě, že jste spotřebitel, máte dle § 1829 občanského zákoníku (zákon č. 89/2012 Sb.) právo zakoupené zboží vrátit bez udání důvodu, a to do 14 kalendářních dnů od data převzetí zboží. Nárok máte i v případě, že objednávku učiníte po internetu s osobním odběrem na některém z míst osobního odběru.
V případě, že nejste spotřebitel, tedy zboží nakupujete v rámci své obchodní či podnikatelské činnosti (o čemž rozhoduje uvedení IČ na nákupním dokladu), právo na odstoupení vám nevzniká, neboť zákon tuto možnost neuvádí.
Co k zásilce přiložit?
K vracenému zboží nejlépe přiložte vyplněný formulář, který si stáhnete zde. Můžete vypsat informace také bez použití uvedeného formuláře. Formulář lze také použít pro informaci o odstoupení od smlouvy prostředky elektornické komunikace (e-mail).
Kde lze zboží vrátit?
Pro vrácení zboží můžete použít několik možností, které uvádíme níže. Pro všechny možnosti platí, že náklady na vrácení zboží zpět nese strana, která zboží vrací.
  • Českou poštou či dopravcem můžete vrátit zboží na adresu společnosti, která je uvedena zde (otevře se nové okno). Zboží v žádném případě nezasílejte na dobírku, nebylo by přijato.
  • Podáním pomocí sítě Heureka Point můžete podat zboží k dopravě zpět. Odeslání na naši společnost, místo odběru Ostrava.
  • Podáním pomocí sítě Zasilkovna.cz můžete podat zboží k dopravě zpět. Odeslání na naši společnost, místo odběru Ostrava - Cihelní.
  • Osobní doručení na odběrní místo v Ostravě, v tomto případě však obdržíte vrácenou částku v hotovosti (pokud si hotovostní platbu zvolíte) až následující den, poté co je vrácení zboží zkontrolováno.
Proč je důležité zboží řádně zabalit?
Vracené zboží prosíme dobře zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy. Upozorňujeme, že zboží zaslané např. v běžné papírové obálce se dopravou může poškodit. O případné škody na zboží budeme nuceni snížit vracenou částku.
Vrácení zaplacené částky
Cenu vraceného zboží (sníženou případně o poškození, ke kterým došlo v průběhu 14 denní lhůty nebo dopravou zpět) Vám zašleme bankovním převodem do 14 dní od doručení zboží k nám. Částku můžete získat v případě Vašeho přání také v hotovosti na odběrním místě v Ostrava, Novinářská 7. Kupující může požadovat vrácení částky i jiným způsobem, avšak cenu služby hradí sám v plné výši (zaslání složenkou, zaslání na adresu do zahraničí, zaslání službou Western Union atd.). Prodávající vrací peněžní prostředky přijaté od kupujícího za dopravu kromě částky představující dodatečné náklady na dodání zboží vzniklé v důsledku kupující zvoleného způsobu dodání a úhrady zboží, který je jiný než nejlevnější způsob standardního dodání zboží nabízený prodávajícím pod označením "ekonomický způsob dopravy".
Co je dobré ještě vědět?
Dodržení 14denní lhůtyPro dodržení lhůty je rozhodující, kdy je odstoupení od smlouvy odesláno. Lhůta pro odstoupení se tak považuje za zachovanou, pokud spotřebitel v jejím průběhu odešle Prodávajícímu oznámení (např. e-mailem), že od smlouvy odstupuje. Lhůta pro odstoupení od smlouvy trvá 14 kalendářních dnů, nikoliv pracovních, a začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží spotřebitelem (např. převezme-li si zákazník zboží v pátek, doba pro odstoupení se počítá od soboty včetně).
Vrácení samotného zbožíOdstoupení od smlouvy můžete zaslat elektronicky prostřednictvím na kontaktní e-mail prodej@meindeutsch.cz. V co nejkratším termínu od zaslání tohoto odstoupení je potřeba, abyste nám předali zakoupené zboží. V tomto případě nevzniká právo na proplacení nezbytných nákladů spojených s přepravou zboží k prodávajícímu.

Vytvořeno systémem www.webareal.cz

YmUwN2U4Y