S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Kliknutím na tlačítko "OK" souhlasíte s použitím preferenčních, statistických i marketingových cookies pro nás i naše partnery. Funkční cookies jsou v rámci zachování funkčnosti webu používány po celou dobu procházení webem. Podrobné informace a nastavení ke cookies najdete zde.

E-mail: dialog@framorsus.cz

Anketa

Který cizí jazyk považujete pro život nejdůležitejší?

Němčina 34% Ruština 20% Francouzština 20% Španělština 25%

» Jak reklamovat vadu?
Jak reklamovat vadu?
Formulář pro reklamaci vady ke stažení zde
Je zásilka, kterou jste obdrželi, poškozená vlivem dopravy?
Pokud je zásilka, kterou Vám dopravce předává již zjevně poškozená, raději ji nepřebírejte a odmítněte ji. Zašleme Vám nové zboží. Pokud jste zásilku převzali a zboží je poškozené vlivem dopravy, kontaktujte dispečink příslušného doprace. Dopravce musíte v této věci kontaktovat sami, tuto činnost nemůžeme provést za Vás, protože nemáme detailní informace o stavu zásilky.
  • Česká pošta: oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty.
  • PPL: oznamte do 3 pracovních dnů na tel. 840 775 775.
  • DPD: oznamte do 2 pracovních dnů na tel. 841 700 700.
Je zboží nekompletní, tzn. něco v zásilce chybí?
Prosíme, napište nám podrobnosti prostřednictvím e-mailu reklamace@framorsus.cz. Záležitost budeme dále řešit. Dříve než nám však napíšete, prohlédněte si celý přepravní obal, zda náhodou postrádaný kus není v krabici zapadlý nebo skrytý pod výplňovými materiálem.
Je některý z výrobků poškozen z hlediska funkčnosti (chybí stránky, jsou pomačkané atd.)?
Pak bude nutné nám celý reklamovaný výrobek vrátit zpět. Jakkoliv se to může jevit nepraktické, nemůžete si ho ponechat. Pro vrácení zboží můžete použít několik možností, které uvádíme níže. Náklady na vrácení zboží zpět neseme my jako Prodávající.
K zásilce vytiskněte a přiložte dokument, který si stáhnete zde. Usnadní a urychlí vyřízení Vaší reklamace.
  • Českou poštou či dopravcem můžete vrátit zboží na adresu společnosti, která je uvedena zde (otevře se nové okno). Zboží v žádném případě nezasílejte na dobírku, nebylo by přijato.
  • Podáním pomocí sítě Heureka Point můžete podat zboží k dopravě zpět. V případě zájmu o využití této metody nás kontaktujte, Váš požadavek musíme vložit do systému.
  • Podáním pomocí sítě Zasilkovna.cz můžete podat zboží k dopravě zpět. V případě zájmu o využití této metody nás kontaktujte, Váš požadavek musíme vložit do systému.
  • Osobní doručení na odběrní místo v Ostravě, v případě, že nás o reklamaci předem informujete připravíme Vám již bezvandé zboží na výměnu - nebude nutné výdejní místo navštívit 2x.
Jak dlouho budu na nové zboží čekat?
Pokud je zboží k dispozici, snažíme se vyřídit reklamaci obratem výměnou za bezvadné zboží. Může se však stát - u tiskařských výrobků je to časté - že závadu má celá série, kterou máme skladem. Pak se může vyřízení reklamace protáhnout až na 30 dní.

Vytvořeno systémem www.webareal.cz

MzU5Mzc4N